...můj veřejný deník...Říct to nahlas? Nikdy , ale když to potřebuji dostat ven, píšu..

Když si koupím trpaslíka, vyroste!

Publikováno 11.10.2017 v 12:52 v kategorii Co je nového, přečteno: 37x

...jak strašně složité může být nakupování v eshopech jsem už dávno zjistila, ale jaký je to stres, když máte odjíždět na 10 dnů k moři pod stan a prostě nevíte, na čem sakra budete spát...
Takže:..nejmenovanou prázdninovou středu jsem si po asi hodině listování na eshopech konečně vybrala samonafukovací karimatku.. super 7 cm a special povrch proti protržení... krásná cena, protože mají v rámci výstavy stanů v Letňanech slevy na většinu sortimentu... objednala jsem jí a hned zaplatila... nadšená, že jsem to stihla dřív než přítel a že to budu mít vyřešené... doba dodání 0-2 pracovní dny - zívačka...
V pondělí jsem, lehce nervozní, volala, jestli je někde problém, že se mi nikdo neozval, nic... karimatku omylem poslali na jiné odběrné místo... říkám fajn, klidně si dojedu tam, ale prostě jí musím mít do víkendu... ale na tom špatném odběrném místě jí už v pátek obratem odeslali zpět na centrální sklad, protože k nim nepatří....ALE... centrální sklad se v pondělí a úterý stěhoval do jiných prostor, takže paní na lince nemohla najít ani jinou karimatku, kterou by mi poslala... nicméně mě ujistila, že od středy budou opět fungovat a že jí budu mít v pět na prodejně....
Když ve středu nedošla smska ani email, volala jsem znova... zvedl to nějaký bručoun, ale postupem rozhovoru se z něj vyloupnul celkem sympoš... strašně se mi omlouval za paní, že mi to neměla slibovat, že se jim prostě stěhování natáhlo, ale že tu karimatku ihned přidává řidiči do dodávky a že jí budu mít ve čtvrtek na obchodě... 
Týden nahánění za mnou, čtvrtek, skoro pět hodin... otázka, zda pojedu domů, nebo na druhou stranu Prahy na odběrné místo eshopu... opět nic, tak v pět volám a nikdo to nebere....Nelenila jsem a našla jsem si číslo přímo na pobočku a celou peripetii vylíčila prodavačce... která samozřejmě nemohla uvěřit vlastním uším, protože něco takového se jim vůbec neděje... když se jukla do systému, zjistila, že je karimatka psaná v rozvozu opravdu na čtvrtek... to už mi bylo skoro do breku... ale paní to nakonec rozetla, že tohle přece není možný, když jsem to objednala a i zaplatila hned ve středu předchozího týdne.. že moje údaje jako číslo a pod. má a že jim udělá na centrále bordel...
Dneska od rána hypnotizuju telefon a konečně v jednu odpoledne přišel email, že je moje objednávka k vyzvednutí... paní mi dokonce volala, aby se ujistila, že všechno klapne... tak jsem si tam po práci jela... tolik k tomu trpaslíkovi :D

Komentáře

Celkem 0 komentářů

  • Neregistrovaný uživatel

    Jméno: Přihlásit se

    Blog:

    Obsah zprávy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovězte na otázku: Co je dnes za den?



Až to budeš chtít nejvíc VZDÁT, vzpomeň si na všechny Ty, co by Tě rádi viděli poraženou na kolenou, takovou radost jim přece NEUDĚLÁŠ!